لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: زمان اشتباه گذشت، باید بیدار شویم

الگری: زمان اشتباه گذشت، باید بیدار شویم

بانوی پیر در نخستین دیدار اروپایی خود در فصل جاری رقابت های فوتبال اروپا به مصاف مالمو میرود، مصافی که تحت شعاع نتایج ضعیف یووه در هفته های نخست سری آ قرار دارد اما مکس و شاگردانش برای بازگشت و توقف ناکامی ها نیاز به یک برد دارند و این بازی می تواند آغازگر این راه باشد.

 

بار قبل برابر مالمو ابتدا در خانه بازی کردیم و شرایط متفاوت بود ما خوب شروع کرده بودیم اما امسال برعکس است و کمی فاجعه بار ظاهر شدیم، حالا در خارج از خانه در لیگ قهرمانان حضور خواهیم داشت و باید به نتیجه مثبت دست یابیم.

 

فصل 2015‐16

 

نمی دانم که فصل زیبایی بود یا خیر. در فوتبال هرگز نمی توانید بگویید که چه اتفاقی می افتد، ما باید اتفاق ها را رقم بزنیم، در حال حاضر خوب پیش نرفته در حالی که برخی اوقات تیم خوب کار می کند اما اشتباهات فردی شرایط را سخت می کند که خب این کاملا طبیعی ست، اشتباهات فردی ممکن است رخ دهد. اما ما باید فردا از این شرایط خارج شویم، از شنبه به این بازی فکر می کنیم و باید یک بازی تکنیکی و سخت را برابر رقیبی که سخت و فنی بازی می کند داشته باشیم، انها فیزیکی بازی می کنند و دو بازیکن بسیار خوب دارند. باید با ارامش برابر این تیم ظاهر شویم. با پنج و شش امتیاز بیشتر می توانید انچه که متفاوت است را درک کنید و درک و ذهنیت متفاوت را ببینید. این همان عملکرد است و ما باید اشتباهات را کنار زنیم. ما اشتباهات زیادی داشتیم و حالا از این مرحله عبور کردیم و باید خوب کار کنیم و پیشرفت داشته باشیم. در دیدار شنبه شب ما در خط هافبک بازیکنانی داشتیم که همدیگر را نمی شناختند اما عملکرد بدی نداشتند، این بار دیگر باید دست از اشتباه برداریم.

 

تیم یووه

 

جوانان دیگر جوان نیستند، انها باید بیدار شده باشند، ما باید بیدار شویم. هیچ کس انتظار چنین شروعی را نداشت، من نمی توانم فکر کنم که شزنی می توانست تمام این اشتباهات را درچند روز انجام دهد اما او بازیکن ارزشمندی ست و فردا بازی می کند.

 

بدون کیه زا

 

ما دیبالا، ماروتا، کوادرادو و کولوفسکی را داریم. امروز برای مشکلات روحی و عدم امادگی چنان اماده نشان نداد و برای بازی دادن به او در این شرایط ریسک نکردم. اگر چنین بازی کند شاید او را برای یک ماه از دست می دادیم، پس در خانه ماند. اما برناردسکی در دیدار شنبه ضربه ای را دریافت کرد و اسیب دیدگی داشت. حالا با هفده بازیکن برای بازی فردا اماده هستیم.

 

مالمو

 

تیمی فیزیکی و قدرتمند است، عادت به بازی های گروهی و پیش فصل در لیگ قهرمانان دارد. زوج حمله این تیم خیلی خوب و کامل بازی می کنند. بازیکن خارجی که تکنیکی و توانا هستند. کولوفسکی باید خیلی خوب بازی کند؛ او بازیکن خوبی ست و به اندازه کافی از کیفیت خوبی بهره می برد، باید با این حال پیشرفت داشته باشد، نمی دانم که در بازی حاضر شود یا نه، من فردا ترکیب را انتخاب می کنم.

 

دلیخت

 

فردا بازی می کند. یوونتوس در میان تیم های مورد علاقه و شانس دار در لیگ قهرمانان حضور دارد، ما دو فینال را در سال های قبل داشتیم. هدف در حال حاضر حضور در هشت تیم برتر است. اینکه در این شرایط در میان گزینه های ابتدایی نباشیم طبیعی ست اما به این معنا نیست که ما میل به بردن ان نداریم.

 

مسولیت پذیری

 

همه ما هنگام اماده سازی دیدارها مسول هستیم، ما باید احساس مسولیت داشته باشیم و نیاز شدید و سریع به پیشرفت و هماهنگی داریم. باید در مدیریت بازی به نحوه سریع و قابل توجهی رشد کنیم. بازی قبل رابیو نزدیک شزنی بود و فرض کرد که او اشتباه نمی کندو یا اگر برناردسکی خطا می کرد شوت اینسنینه زده نمیشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: